Przejdź do menu
Przejdź do ustawień dostepności
Przejdź do treści strony
-
- Druki/wnioski do pobrania
- Rejestracja auta, prawo jazdy, transport
- Umawianie wizyt do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg
- Pozwolenia na budowę
- Jakość powietrza
- Apteki – dyżury
- Placówki medyczne
- Pozwolenie na sprowadzenie zwłok lub urny z zagranicy
- Sieć defibrylatorów
- Mapa Ewidencji Gruntów
- Nieodpłatna Pomoc Prawna i Nieodpłatne Poradnictwo Obywatelskie
- Ochrona i opieka nad zabytkami
- Projekty i Inwestycje
-
- Druki/wnioski do pobrania
- Rejestracja auta, prawo jazdy, transport
- Umawianie wizyt do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg
- Pozwolenia na budowę
- Jakość powietrza
- Apteki – dyżury
- Placówki medyczne
- Pozwolenie na sprowadzenie zwłok lub urny z zagranicy
- Sieć defibrylatorów
- Mapa Ewidencji Gruntów
- Nieodpłatna Pomoc Prawna i Nieodpłatne Poradnictwo Obywatelskie
- Ochrona i opieka nad zabytkami
- Projekty i Inwestycje
Strona główna / Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg / Rejestracja pojazdów / Pomoc w wypełnieniu elektronicznych wniosków dotyczących rejestracji
Pomoc w wypełnieniu elektronicznych wniosków dotyczących rejestracji
ZACHĘCAMY DO SKŁADANIA WNIOSKÓW O REJESTRACJĘ POJAZDU ORAZ DOTYCZĄCYCH INNYCH SPRAWY Z ZAKRESU REJESTRACJI ZA POMOCĄ SKRZYNKI PODAWCZEJ POLSKIEJ WYTWÓRNI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH – WWW.ESP.PWPW.PL
Spróbuj to proste!
1.Wejdź na stronę www.esp.pwpw.pl
2. Zarejestruj się.
Nie zapomnij podać swojego nr telefonu!
3. Z Menu wybierz „Złóż wniosek”.
4. Wybierz województwo i nasze starostwo.
5. Wybierz jaką sprawę z zakresu rejestracji chcesz załatwić.
6. Wprowadź dane dotyczące pojazdu.
7. Dodaj załączniki, czyli skany wszystkich dokumentów potrzebnych do załatwienia danej sprawy. Informację o wymagany dokumentach znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Załączniki mogą być w formatach: JPG/JPEG lub preferowany przez nas PDF.
Dla załączników typu JPG i JPEG wielkość nie może być większa niż 200KB.
Dla załączników typu PDF wielkość nie może być większa niż 2048KB na stronę.
8. Podpisz wniosek za pomocą profilu zaufanego lub podpisu kwalifikowanego.
Podpis kwalifikowany jest skrótem dla bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Podpis tego typu musi spełniać warunki określone w ustawie o podpisie elektronicznym. Jest on weryfikowany ważnym certyfikatem kwalifikowanym, a składany przy pomocy bezpiecznego urządzenia do składania podpisu. Jest to podpis równoważny podpisowi własnoręcznemu.
Profil zaufany jest bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji – to odpowiednik bezpiecznego podpisu elektronicznego, weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym. Wykorzystując profil zaufany obywatel może załatwić sprawy administracyjne drogą elektroniczną bez konieczności osobistego udania się do urzędu.
Źródło: http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_ProfilZaufany
9. Gotowe! Wniosek złożony!
Gdy wniosek przejdzie proces weryfikacji technicznej i zostanie przekazany do urzędu przy wysłanym wniosku pojawi się Urzędowe Potwierdzenie Odbioru. Jest to elektroniczne potwierdzenie równoważne z potwierdzeniem złożenia wniosku w urzędzie.
10. Umówimy Cię na wizytę w Wydziale Komunikacji.
W przypadku składania wniosku o rejestrację po pozytywnym sprawdzeniu wniosku właściciel pojazdu będzie telefonicznie umówiony na wizytę celem przedstawienia oryginałów wymaganych dokumentów oraz tablic rejestracyjnych. Równocześnie właściciel odbierze pozwolenie czasowe, zalegalizowane tablice rejestracyjne i nalepkę kontrolną lub decyzję o wyrejestrowaniu.
Wszelkie opłaty związane z rejestracją pojazdów załatwisz w urzędzie lub przelewem na podane na stronie głównej konta. W przypadku płatności przelewem prosimy o zabranie potwierdzenia dokonania przelewu na wizytę bądź dołączenie skanu do wniosku.
11. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy:
Pomoc do obsługi strony znajdziesz pod adresem https://www.esp.pwpw.pl/Account/Help
e-mail do PWPW dla Obywatela (pomoc techniczna): esp.pik@pwpw.pl
Nr telefonu do Wydziału Komunikacji 58 767 35 36.