Przejdź do menu
Przejdź do ustawień dostepności
Przejdź do treści strony
-
- Druki/wnioski do pobrania
- Rejestracja auta, prawo jazdy, transport
- Umawianie wizyt do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg
- Pozwolenia na budowę
- Jakość powietrza
- Apteki – dyżury
- Placówki medyczne
- Pozwolenie na sprowadzenie zwłok lub urny z zagranicy
- Sieć defibrylatorów
- Mapa Ewidencji Gruntów
- Nieodpłatna Pomoc Prawna i Nieodpłatne Poradnictwo Obywatelskie
- Ochrona i opieka nad zabytkami
- Projekty i Inwestycje
-
- Druki/wnioski do pobrania
- Rejestracja auta, prawo jazdy, transport
- Umawianie wizyt do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg
- Pozwolenia na budowę
- Jakość powietrza
- Apteki – dyżury
- Placówki medyczne
- Pozwolenie na sprowadzenie zwłok lub urny z zagranicy
- Sieć defibrylatorów
- Mapa Ewidencji Gruntów
- Nieodpłatna Pomoc Prawna i Nieodpłatne Poradnictwo Obywatelskie
- Ochrona i opieka nad zabytkami
- Projekty i Inwestycje
Strona główna / Wydział Komunikacji Społecznej i Promocji
Wydział Komunikacji Społecznej i Promocji
Ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański
Naczelnik Wydziału/ Rzecznik Prasowy
Ewa Macholla-Jacewicz
e-mail: Ewa.Macholla@powiatstarogard.pl
tel. (+ 48 58) 767 35 95
tel. kom. (+48) 538 219 691
III piętro, pokój 316
Pracownicy Wydziału :
Michał Hinc
e-mail: michal.hinc@powiatstarogard.pl
tel. (+48 58) 67 35 95
tel. kom. (+48) 660 426 736
Do podstawowych zadań Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocji należy:
1) Prowadzenie zewnętrznej polityki informacyjnej Powiatu Starogardzkiego i współpraca z mediami.
2) Zapewnienie obsługi prasowej Starosty i Zarządu Powiatu.
3) Kształtowanie pozytywnego wizerunku Starostwa i Powiatu Starogardzkiego w środkach masowego przekazu.
4) Budowanie brandingu marki Powiatu Starogardzkiego
5)Tworzenie i rozpowszechnianie gadżetów promocyjnych Powiatu Starogardzkiego.
6) Przygotowywanie informacji o programach, działaniach i zamierzeniach Powiatu Starogardzkiego i Starostwa.
7) Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych Starosty i Zarządu Powiatu.
8) Redagowanie odpowiedzi i wyjaśnień dla mediów w oparciu o stanowisko Starosty.
9) Przygotowywanie listów gratulacyjnych, życzeń, podziękowań, kondolencji oraz przygotowywanie innych pism zleconych przez Starostę.
10) Reprezentowanie Starosty podczas okolicznościowych wydarzeń.
11) Udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne, a także materiały rozpowszechniane w innych środkach masowego przekazu, dotyczące działalności Zarządu Powiatu.
12) Redagowanie tekstów do Informatora Powiatu Starogardzkiego „Gazeta Powiatowa”.
13) Prowadzenie strony internetowej Powiatu Starogardzkiego oraz mediów społecznościowych, w tym wykonywanie dokumentacji fotograficznej wydarzeń.
14) Koordynowanie przepływu informacji medialnych przygotowywanych przez Wydziały Starostwa Powiatowego.
15) Tworzenie polityki informacyjnej Zarządu Powiatu oraz współpraca w zakresie promocji z Wydziałami Starostwa Powiatowego i instytucjami podległymi.
16) Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o powiecie.
17) Promowanie potencjału kulturalnego i turystycznego powiatu starogardzkiego w kraju i za granicą.
18) Współdziałanie z Wydziałem Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Kultury i Sportu w organizacji świąt i innych uroczystości, imprez artystycznych i rozrywkowych.
19) Współpraca w zakresie realizacji materiałów filmowych.
20) Rozpatrywanie spraw z wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz spraw z wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego, w tym prowadzenie ewidencji wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz ewidencji wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego.
Do pobrania: