Komunikat Starosty Starogardzkiego

W trosce o zdrowie Klientów oraz pracowników Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-COV-2 od dnia 18 sierpnia 2020 roku do odwołania obowiązują następujące zasady obsługi Klientów:

1. W sprawach wymagających osobistego stawiennictwa w Starostwie, w celu zapewnienia pomocy Klientom, możliwa jest bezpośrednia obsługa, po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem właściwego wydziału,

2. Klienci po wejściu do budynku Starostwa są zobowiązani do:

- dezynfekcji rąk,

- umożliwienia pomiaru temperatury ciała przez pracownika Starostwa,

- wypełnienia ankiety i zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych,

3. Klienci nie mogą samodzielnie przemieszczać się w budynku,

4. Wewnątrz budynku Klienci mają obowiązek zakrywania ust i nosa przy pomocy środków ochrony osobistej (maseczka, przyłbica).

 Wykaz telefonów do wydziałów Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gd. znajduje się pod adresem http://bip.powiatstarogard.pl/m,630,wykaz-numerow-telefonow.html

 Jednocześnie przypominamy, że sprawy niewymagające osobistej wizyty w Starostwie Powiatowym w Starogardzie Gdańskim można załatwiać:

a) poprzez skrzynkę podawczą znajdującą się przy wejściu głównym do budynku Starostwa Powiatowego,

b) on-line z wykorzystaniem platformy internetowej na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na ePUAP /c8ji522ua1/SkrytkaESP

W celu ułatwienia kontaktu i przyspieszenia załatwienia sprawy prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail przy każdym składanym wniosku.